Thursday, April 15, 2010

Clanki in srecanja

Delo na kar nekaj clankih gre pocasi naprej. Tukaj je clanek o nejasni vsebini v jasnem svetu, za nacrtovani zbornik. Clanek o pozornosti. Potem clanek o prednostnem monizmu, o plesu. Sodelujem z Vojkom Strahovnikomn, Terryjem Horganom, z Nicole Speletic.V ozadju vsega je se sirsi projekt o semanticnem holizmu. Konec maja pride v Ljubljano Venanzio Raspa, znanstveno srecanje je na Reki in potem na Bledu, 25. maja je v Ljubljani simpozij o moji in Terryjevi MIT knjigi skromni realizem, nato sem povabljen kot referent v Bonn. V bistvu nic novega. Ja, cez dva dni se je napovedal na obisku pri meni Emanuele Marini. Zopet opozarjam na svoja dva bloga in na svoji dve sites, vse dostopno tudi na moji domaci spletni strani, z mnogimi materiali. (Danilu Susterju je moj blog vsec in ga spremlja.) Kot seveda tudi se posebej nekako cez sto mojih sicer se neobjavljenih clankov, se posebej na moji domaci spletni strani.

No comments:

Post a Comment